رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک 

خوشحالم که یک فوتبالی در راس فوتبال استان خدمت می کند 



رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک با  قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال جاسک دیدار کرد .
به گزارش  صبح ساحل،  این دیدار  که در محل هیات فوتبال استان انجام شد  ابتدا عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک  به عنوان متولی ورزش جاسک از زحمات و تلاش های رئیس هیات فوتبال استان در امر گسترش فوتبال شهرستان ها به ویژه جاسک تشکر کرد وگفت: در زمان تصدی رنجبریان در راس فوتبال استان شاهد رشد فوتبال در تمام شهرستان ها هستیم و نگاه خوب و مثبت و عدالت محور رئیس هیات فوتبال استان موجب تحول و ایجاد انگیزه در تمام شهرستان های استان شده است.
رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک گفت : خوشحالم که یک فرد فوتبالی در راس فوتبال استان خدمت می کند و باید از برنامه های این مدیر توانمند حمایت کنیم.  وی بیان داشت: توجه به امر آموزش داوری و مربیگری فوتبال از برنامه های خوب رنجبریان در شهرستان های استان بوده و هست در شهرستان های استان شاهد برگزاری کلاس های آموزشی داوری و مربیگری فوتبال هستیم  . مرادی گفت: کمیته های مختلف هیات فوتبال استان فعال هستند و این نشانگر عزم خوب رئیس هیات فوتبال استان می‌باشد و همه باید به رئیس هیات فوتبال استان کمک کنیم تا شاهد رشد و پیشرفت فوتبال این استان باشیم.
در ادامه دیدار  قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال استان گفت : توجه به رشد و پیشرفت فوتبال استان از برنامه های مهم ما می‌باشد. وی بیان داشت: شهرستان جاسک استعدادهای خوبی در فوتبال دارد و ما شاهد حضور تیم های رده های مختلف فوتبال جاسک در مسابقات استانی هستیم و خوب درخشیدن ونتایج خوبی به دست آوردند.
رئیس هیات فوتبال استان گفت: از حمایت های رئیس ورزش وجوانان جاسک در امر پیشرفت و ترقی فوتبال جاسک تشکر می کنم  زیرا با حمایت ایشان شهرستان جاسک امسال در لیگ یک سهمیه گرفته و امیدوارم شاهد حضور تیم های فوتبال این شهرستان در لیگ برتر استان باشیم . رئیس هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت: در راس فوتبال جاسک فردی توانمند وعلاقمند ی قرار گرفته است و  تلاش های خوبی را انجام می دهد.
وی گفت: استفاده از ظرفیت های پیشکسوتان به منظور توسعه و رشد فوتبال شهرستان ها باید در دستور کار روسای فوتبال شهرستان ها قرار گیرد.
قاسم رنجبریان متولی فوتبال استان یاد آور شد : در ایام کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی باید  برنامه های خود را به منظور شادابی و نشاط جامعه بخوبی پیش ببریم.
وی در پایان گفت: آموزش مربیگیری و داوری فوتبال هم در دستور کار هیات فوتبال استان  قرار دارد و هیات فوتبال جاسک هم در این امر خوب عمل کرده است. داوران فوتبال جاسک هم‌ آقایان و هم  بانوان  فعال هستند و در مسابقات استانی و کشوری سوت می‌زنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها